Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Czym jest pozycjonowanie stron www?

Jest kilkadziesiąt czynników wpływających na pozycję strony internetowej w wynikach google (SERP). Każdy z czynników ma inny wpływ na ranking o czym pisałem już w tym artykule o pozycjonowaniu stron. Pamiętajmy również że algorytm wyszukiwarki google cały czas się zmienia, co roku wprowadzanych jest kilkanaście poprawek i modyfikacji, coraz więcej „zwierząt” karmi się – Pingwin, Panda, Koliber…, po to tylko aby zwykły użytkownik internetu jak najszybciej i najdokładniej trafił do informacji. Do tego dochodzi walka ze spamerami, którzy generują słabej jakości strony www, Medic Update… Pozycjonowanie to nie tylko linki. Do każdego zlecenia, każdej strony, branży należy podejść indywidualnie. Nie ma jednej recepty, jednego sposobu. Jesteśmy w jednym ekosystemie google, wzajemnej zależności. Wyszukiwarka Google cały czas się rozwija, obecnie wymagany mobile-first index czyli responsywność strony, certyfikat bezpieczeństwa SSL, za chwilę wyszukiwanie głosowe będzie standardem… Dobry SEO pozycjoner stron internetowych musi nadążyć za tymi trendami i nowościami. Działam na terenie całej Polski, czego dowodem są firmy które mnie polecają.

Masz stronę na WordPressie i długo się ładuje? Czym jest Core Web Vitals? Core Web Vitals to trzy czynniki, które są częścią składową page experience dla Google. Obecnie prędkość ładowania strony ma wpływ na pozycję w wynikach google.  Core Web Vitals jest oficjalnie czynnikiem rankingowym. Jeśli chcesz być wysoko w google – napisz do nas.

Darmowa wycena fraz do pozycjonowania. Proszę wysłać na e-maila biuro@natopie.pl  adres www strony do pozycjonowania oraz przykładowe pozycjonowane frazy – wykonam SEO analizę strony i wycenę fraz. Nie mam ścisłego cennika. Ceny zależą od kilku czynników. Stawiam na dobrą współpracę, wystawiam FV, optymalizacja strony gratis po podpisaniu umowy, umowa na min. 7 miesięcy.

Jeśli wykonuję stronę internetową to jest już ona zoptymalizowana pod wyszukiwarkę, indeksuję ją w google, podpinam statystyki i wstępnie pozycjonuję. Na SEO pozycjonowanie za efekty podpisywana jest umowa. Wykonuję audyty SEO stron www. Przedstawiam silne i słabe strony, co poprawić aby strona osiągnęła wyższą pozycję w google.pl. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania jest obecnie tak ważne, ponieważ zdecydowana większość, ponad 90% Internatów za pomocą wyszukiwarek szuka informacji i produktów. To wyszukiwarki, a w polskich realiach google.pl generuje praktycznie ponad 97% ruchu na stronie. Ruch z internetu  powinien być jednak ukierunkowany, powinien przynosić korzyści właścicielowi serwisu a nie tylko zwiększał transfer a tym samym opłaty za serwer.

Zlecę pozycjonowanie stron www

Jeżeli posiadasz stronę internetową i chciałbyś poprawić jej pozycję w wyszukiwarce Google, widoczność w Internecie, zależy Ci na jej wysokiej pozycji w wynikach, wydałeś pieniądze na hosting, stronę, domenę a i tak nie widzisz efektów swoich działań – napisz do mnie e-maile!

MIG hosting oferuje SEO audyty stron, dobór fraz, optymalizację stron, przyspieszenie wyświetlania się strony na WordPressie.

Co to jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie jest to wiele czynności mających na celu podniesienie pozycji strony w wyszukiwarce internetowej na dane słowo kluczowe lub frazę w celu zwiększenia jej oglądalności. Im więcej osób trafi na Twoją stronę, tym więcej zapozna się z ofertą oraz kupi produkt czy skorzysta z usługi. Badania dowodzą, że jedynie nieliczni Internauci sprawdzają drugą stronę wyników wyszukiwań, oglądając zazwyczaj tylko pierwsze 10 pozycji zwróconych przez wyszukiwarkę. Jeżeli nie będzie Cię w tej dziesiątce, pozostaniesz niezauważony.

Jakie informacje potrzebne aby pozycjonować stronę?

– Osoby zainteresowane pozycjonowaniem strony www powinny przysłać na e-maila biuro@natopie.pl następujące informacje:

  • adres URL pozycjonowanej strony internetowej
  • na jakie frazy strona ma być pozycjonowana
  • najbliższą konkurencję (niekoniecznie)

Kto zrobi SEO audyt?

Przed podjęciem się pozycjonowania strony przeprowadzam audyt SEO strony, gdzie sprawdzanych jest wiele czynników. Po podpisaniu umowy dotyczącej pozycjonowania, dobrze wykonany przeze mnie SEO autyd strony jest najważniejszy gdyż to on warunkuje wybraną strategię pozycjonowania i optymalizacji. Nie obiecuję na wyrost, dlatego nie podejmuję się wszystkich fraz… Coraz większą rolę odgrywa lokalne pozycjonowanie stron np. Katowice, (local SEO) czyli na dane miasto, dzielnicę i frazy typu: reklama na samochodzie Warszawa, chińska restauracja Kraków, stomatolog Wrocław czy pizzeria Brudno…

Jak długo trwa pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie jest procesem ciągłym, rezultaty są widoczne nie za kilka dni lecz najczęściej 2-3 miesiące przy prostych frazach i dłużej przy frazach ogólnopolskich, ale nie jest to reguła. Na bardzo trudne frazy wejście na pierwszą stronę w wynikach google trwa niekiedy rok. Wszystko zależy od konkurencyjności frazy na jaką pozycjonujemy, potencjału obecnej strony. Szybszy rezultat otrzymamy korzystając z płatnego e-mailingu, reklam Google Ads, ale koszt takich działań jest dużo wyższy i najczęściej otrzymujemy jednorazowy efekt. Większość świadomych internautów potrafi odróżniać linki naturalne od sponsorowanych i świadomie unika linków płatnych (reklam Google Ads). Szybkie wydanie dużych funduszy opłaca się gdy prowadzimy krótką promocję swoich produktów, wtedy duża ilość internautów wejdzie na stronę, kupi towar w atrakcyjnej cenie, i… najczęściej nie wróci. Pozycjonowanie SEO pozwala na stopniowy wzrost pozycji strony a tym samym liczby odwiedzin strony, tzw. „rozbujanie strony”. Pozycjonowanie jest  najtańszą formą promocji i reklamy, jest bardziej inwestycją która przynosi efekty na wiele miesięcy czy lata a nie na okres danej promocji.

Przykładowe efekty pozycjonowania stron

pozycja1

Cena za pozycjonowanie strony internetowej

Jaka jest cena pozycjonowania strony internetowej?

Nie ma z góry ustalonej ceny. Staram się być elastyczny. Nie wszystkie strony można wypozycjonować na pierwszą stronę w wynikach google.pl. Dużo zależy od konkurencji (nie tylko my się pozycjonujemy, obecnie jest to normalna praktyka większości firm w sieci), od tego czy właściciel strony umie słuchać i zda się na moje rady. Stosuję różne metody pozycjonowania.

Pozycjonuję od kilknastu lat. Ostatnie lata poświęciłem na pozycjonowaniu własnych serwisów, zdobywanie wiedzy i doświadczenia. Swoim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron postanowiłem się podzielić z Klientami.

Zapraszamy do współpracy. Czekamy na Państwa pytania. Płacą Państwo tylko za wyniki po trzymaniu 1 strony (TOP 10)  w wynikach google.pl. Treść umowy wysyłam e-mailem.

Podstawy SEO pozycjonowania stron

Pozycjonowanie (SEO Marketing) polega na „ustawianiu” stron w wyszukiwarkach na wysokich pozycjach po wpisaniu słów kluczowych związanych z działalnością firmy. Ma to na celu ułatwienie Internautom i przyszłym Klientom w dotarciu do Państwa strony (sklepu internetowego, oferty dotyczącej produktów i usług) poprzez wyszukiwarkę.

Pozycjonowanie jest procesem ciągłym i długofalowym, którego efekty można zauważyć nie wcześniej niż po miesiącu. Jeżeli ktoś ci zaoferuje 1 miejsce w Google w ciągu 1-2 dni, to jest on oszustem. Na pozycjonowanie składa się wiele czynników. Dużą rolę odgrywa wiedza, potencjał i doświadczenie firmy która zajmuje się pozycjonowaniem.

Nie posiadamy ustalonego cennika dotyczącego pozycjonowania. Chcąc poznać cenę pozycjonowania proszę o przesłanie słów kluczowych oraz adresu serwisu. W przeciągu 1-2 dni wyślę do Państwa ofertę. Każde zlecenie traktowane jest indywidualne. Płacą Państwo za efekty pozycjonowania w postaci określonego miejsca w wyszukiwarce w przeliczeniu na ilość dni w miesiącu. Cena za wypozycjonowanie serwisu zależy od „jakości” (wagi), konkurencji fraz.

Ceny zaczynają się od 40 zł netto/miesiąc za frazę w top10. Czy jest to dużo? Jeżeli naszą stronę obecnie odwiedza ok. 5 osób dziennie, a za jej wykonanie, hosting i domenę zapłaciliśmy średnio np. 2000 zł, to czy zwiększenie kilkakrotnie liczby odwiedzających nie spowoduje tego że zarobisz więcej? Jaki procent odwiedzających twoją stronę osób to twoi potencjalni klienci? Czy większa liczba odwiedzających stronę zwiększa możliwość sprzedaży twoich produktów i usług? Podobnie jest z fizycznym sklepem – czy większa jest szansa sprzedaży towaru w sklepie stojącym w centrum miasta przy ruchliwej ulicy czy też w sklepie na peryferiach miasta czy mało uczęszczanej ulicy. Odpowiedź jest prosta, ponad 95% ruchu na stronie generuje wyszukiwarka google, pod warunkiem że strona jest wypozycjonowana, w wyniku czego występuje na jednej z pierwszych dwóch stron wyników google po wpisaniu danego słowa kluczowego. Dla właściciela strony te 1500 zł to pieniądze stracone, chyba że prowadzi stronę tylko po to by pokazywać na niej swoje zdjęcia z wakacji… Pomagam, aby inwestycja wydana na wykonanie strony oraz zakup domeny i hostingu zwróciły się, aby strona zaczęła na siebie zarabiać.

Czy przeglądają Państwo więcej wyników stron wyszukiwarki niż 1-3 strony? Jak często klikają Państwo w linki sponsorowane?

Strona nie oglądana jest martwa, podobnie jak strona nie aktualizowana powoli umiera… aż zapomnimy jej adresu.

Zapraszamy do złożenia zapytania ofertowego lub kontakt telefoniczny. Nie obiecujemy na wyrost. Płacisz tylko za efekty!

Promocja i reklama internetowa poprzez pozycjonowanie www jest z pewnością obecnie najtańszą i jedną z najbardziej skutecznych form reklamy. Blisko 90% ruchu w polskim internecie generują wyszukiwarki. To się naprawdę opłaca!

SEO audyt stron www

Szukają Państwo firmy pozycjonerskiej? Proszę nie zwlekać z decyzją i napisać do mnie e-maila. Z dnia na dzień jest coraz więcej stron w Internecie, więc Państwa szansa na dobrą pozycję również maleje. Czas odgrywa tutaj dużą rolę. Szybka i mądra decyzja – inwestycja w pozycję strony może przynieść tylko wymierne korzyści.

Wyszukiwarki, których zadaniem jest dostarczenie internautom jak najlepszych wyników przeszukiwania zasobów Internetu oraz specjaliści SEO, którzy optymalizują witryny internetowe swoich klientów i ułatwiają w ten sposób dotarcie do nich określonym grupom internautów, zmierzają razem do tych samych celów: opracowania bardziej skutecznych narzędzi do przeszukiwania Sieci, przyczyniania się do ich rozwoju, lepszego indeksowania zasobów oraz trafniejszych wyników poszukiwań.

SEO marketing czyli pozycjonowanie stron – zaiwestuj mądrze aby rozwinąć biznes!

Pozycjonowanie strony i optymalizacja kodu pod Internautę i wyszukiwarkę polega na takim skonstruowaniu strony, aby wyszukiwarki umieszczały ją na jak najwyższej pozycji po wpisaniu odpowiednio wybranej przez nas frazy lub słowa. Dobra pozycja strony w wyszukiwarce jest jedną z najważniejszych rzeczy i może zapewnić firmie ogromny sukces (czytaj zyski).

Strona powinna być zoptymalizowana nie tylko pod wyszukiwarkę ale przede wszystkim powinna być użyteczna, czytelna, przyjazna użytkownikowi.

Już w fazie projektowania i budowy strony powinniśmy myśleć o jej użyteczności i pozycjonowaniu. Im lepiej będzie strona zaprojektowana i zbudowana tym mniej będzie ją trzeba w przyszłości optymalizować pod wyszukiwarkę. Podobnie jak z budową domu czy kupnem lepszego auta – im wyższej klasy i nowsze tym mniej usterek i remontów, dłuższa bezawaryjna jazda i mniejsze wydatki.

Pozycjonowanie strony internetowej to inwestycja a nie koszt!

Dobre zaprojektowanie strony od początku ułatwi proces jej pozycjonowania. Zrobienie strony i późniejsze jej przerabianie, optymalizacja – bardzo często jest droższe i bardziej czasochłonne niż zrobienie tego na samym początku tzn. na etapie projektowania i tworzenia strony internetowej.

Wyszukiwarki internetowe są bardzo inteligentnymi programami opartymi na skomplikowanych matematycznych algorytmach. Niestety nie jest to czysta matematyka więc nie można przewidzieć w 100% zachowania robotów wyszukiwarki. SEO pozycjoner nie działa na zasadzie przewidywania i obietnic. Specjalista SEO robi swoją pracę a Ty płacisz tylko za efekty. Niestety dla pozycjonerów programiści Google cały czas zmieniają te algorytmy.

Wiele osób proponuje bardzo tanie oferty pozycjonowania, co niestety nie zawsze jest dobrym pomysłem, gdyż możemy natrafić na osoby, które używają technik spamerskich tzw. „black hat”, niezgodnych z wymogami netykiety i wyszukiwarek, co może zaowocować zupełnym usunięciem strony z wyników wyszukiwarki tzw. „banem”. Również odradzam korzystanie z ofert za 5-10 zł jakie można znaleźć na Allegro. Często pseudo pozycjonerzy ograniczają się do „odpalenie” specjalnego programu, który wysyła adres pozycjonowanej strony do kilkuset katalogów, forów, serwisów społecznościowych itp. Niestety spotkałem się z praktyką, że nawet przy takiej operacji popełnianych jest wiele błędów jak np. błędne wpisanie adresu strony www, nieodpowiedni dobór opisów i katalogów, wpisywanie „na ilość” a nie „na jakość” czyli po prostu nabranie kolejnego klienta i odfajkowanie zlecenia. Czy to się opłaca? Nabranie kilkudziesięciu czy kilkuset klientów na małe kwoty opłaca się tylko takiemu „specjaliście”. Ktoś powie, że niesłusznie oceniam wszystkich sprzedawców z Allegro, ale jestem jedną z takich osób które sprawdziły na własnej skórze taką praktykę. Sztuką jest nie tylko nie popełniać błędów ale przede wszystkim wyciągać z nich odpowiednie wnioski i uczyć się codziennie, na swoich i na cudzych błędach, i ostrzegać innych.